Nowe zasady bezpieczeństwa w Secret Avenue

  1. Klient zostaje poinformowany o tym, że nie może przyjść na umówioną wizytę, jeśli:
    – występują u niego objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
    – jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
    – zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
    – w ciągu tygodnia miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji.
  1. Odległość między stanowiskami pracy musi wynosić 2m lub jeżeli jest to niemożliwe do zrealizowania oddzielono stanowiska ścianką.
  1. W salonie może przebywać jednocześnie tyle klientów, ile jest stanowisk pracy nad czym czuwa nasz personel. Zlikwidowana zatem została poczekalnia, a Wasze zabiegi zapisywane są tak, abyście bezpośrednio mogli udać się na zabieg. Jeżeli losowo będziecie zmuszeni chwilkę poczekać poinformujemy Was lub zapewnimy bezpieczne odległości w holu recepcji.
  1. Umawiając wizyty prosimy o dostosowywanie się do godzin ich rejestracji i informacje telefoniczną w przypadku nagłego odwołania wizyty. My zobowiązujemy się jak dotychczas przypominać Wam wiadomością SMS o spotkaniu, jednak jesteśmy zobowiązani także do telefonicznego potwierdzenia Waszego przybycia. Dodatkowo w celu wspólnego bezpieczeństwa poinformujemy Was abyście nie przychodziły z osobami towarzyszącymi, przedstawimy zasady sanitarne jakie Was obowiązują (dezynfekcja rąk czy obowiązek posiadania maseczek).
  1. Klienci Instytutu mają obowiązek posiadania maseczek. Podczas zabiegów wymagających ściągnięcia maseczki czasowo można ją zdjąć.
  2. Pracownicy Instytutu są w pełni poinformowani o zasadach bezpieczeństwa i zobowiązani do ich przestrzegania jak dezynfekcja pomieszczeń, praca w systemie zmianowym (dotyczy osób wykonujący zabiegi, zapewnienie Państwu możliwości dezynfekcji na wejściu do Instytutu).
  1. Zgodnie z wytycznymi nie możemy Państwu serwować kawy, herbaty co jednocześnie wiąże się z brakiem poczekalni. Zobowiązani jesteśmy także do zlikwidowania wszystkich testerów produktów sprzedaży detalicznej.
  1. Podczas zabiegów zarówno klientów jak i pracowników obowiązuje zakaz używania telefonów komórkowych.
  1. Zgodnie z wytycznymi zobowiązujemy się do 2-3 razy w ciągu jednej zmiany dezynfekować części wspólne tj. włączniki świateł, klamki, blat przy recepcji itp. Dezynfekcja stanowisk pracy dokonywana jest każdorazowo po zakończonym zbiegu.

Kochani prosimy o przestrzeganie nowych zasad aby zadbać o własne oraz Nasze zdrowie??